Veelgestelde vragen

  • Wat is de status van mijn bestelling?

Per e-mail wordt u door ons op de hoogte gehouden als de status van uw bestelling verandert, doormiddel van de Track&Trace code die u van ons ontvangt kunt u uw bestelling op de voet volgen zodra deze verzonden is.
 
  • Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen?
 
Voor alle producten geld een zichttermijn van 20 dagen. Deze gaat in wanneer u het pakket in ontvangst neemt. U kunt ervoor kiezen om het artikel te ruilen of uw geld terug krijgen.
 
  • Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
 
Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (van ons naar u; met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering (van ons naar u) niet teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
 
  • Hoe moet ik een artikel retourneren?

Wanneer u een artikel terug wilt sturen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U ontvangt digitaal een retourformulier welke u ingevuld bij het retourpakket kunt voegen. Voor meer informatie, zie: www.raamendeurmaterialenshop.nl/retourneren

 

Onze topmerken

Blog

Overig

Over ons
Blog / Kennisbank
Zakelijke oplossingen / B2B

Projecten

info@raamendeurmaterialenshop.nl
+316 22 66 55 44


Bereikbaar op:
ma t/m vrij: 08:00 - 18:00
zaterdag: 09:00 - 17:00

Contact

Raam en Deur Materialen Shop.nl
Onderdeel WE Innovate B.V. 
Boeier 7
8401MV Gorredijk

KvK nr: 59567058
BTW nr: NL853547920B01
IBAN: NL92 INGB 0006 3619 52